Subject: Raamatupidamise seaduse muutmise seadus
From: <[email-masked]>
To: "vana RAM Info"
Cc: "Kersti Rahlin"
Date: Mon, 5 May 2025 15:42:32 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on Eesti Raamatupidajate Kogu poolt edastatud vastuskiri nr 1-14/25/9.

Lugupidamisega

Eesti Raamatupidajate Kogu

Kentmanni 7-55

10116 Tallinn

Tel. 5645 6566

www.erk.ee <http://www.erk.ee>

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 23, 2025 3:14 PM
To: Eesti Raamatupidajate kogu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Raamatupidamise Toimkond <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Tööandjate Keskliit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Audiitortegevuse järelevalvenõukogu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Eesti Maksumaksjate Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Eesti Väike ja Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsioon <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Finantsinspektsioon <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Eesti Keskkonnajuhtimise Assotsiatsioon <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Vastutustundliku ettevõtluse Foorum <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Vabaühenduste Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Raamatupidamise seaduse muutmise seadus

Tere!

Teile on Rahandusministeeriumi poolt edastatud dokument.

Pealkiri: Raamatupidamise seaduse muutmise seadus

Registreerimise kuupäev:
Registreerimise number

  <http://www2.rik.ee/delta/RMIN_logo.png>

Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122
Tel. (372) 611 3558
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.rahandusministeerium.ee> www.rahandusministeerium.ee